Rustdag - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Ellen Niewold - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Ellen Niewold - WaarBenJij.nu

Rustdag

Blijf op de hoogte en volg Ellen

30 Augustus 2014 | Italië, Bardonecchia

Vandaag een echte rustdag. Om 9 uur de belgen uitgezwaaid, zij vertrekken een dag eerder dan ons. Was erg leuk, allez, allez, hebben we ze toegeroepen! Wij hebben nu ook zin om te vertrekken. Na de ochtendbriefing met cappuchinno in de buitenlucht, het is heerlijk weer, gaan we de toerist uithangen met een deel van het team; we gaan de berg op met een kabelbaan! Prachtig uitzicht! Lekker italiaans gelunched boven. Om half 2 weer beneden krijgen we onze stuurbordjes en polsbandjes. We hebben teamnummer 70, wat betekent dat we als 7e team starten van de 36 en dat is mooi met deze warmte. Gisteren ging de 1e col goed en dat geeft vertrouwen, alleen de lekke band, doordat ik over een steentje reed in de afdaling was even schrikken, .maar gelukkig konden de meiden het fixen want de mannen waren al beneden! Morgen dus de echte start! We staan te popelen. De magen zijn weer goed gevuld met het heerlijke italiaanse eten hier, de fietsen staan klaar, de bidons zijn al gevuld, ik zeg starten maar!!!

• 31 Augustus 2014 - 11:30

Mar:

Heel veel succes met de eerste etappe vandaag, we hopen dat het weer goed blijft!

• 31 Augustus 2014 - 11:32

Marcel En Jackeline En Anouk:

Mar = Marcel, Jackeline en Anouk

• 31 Augustus 2014 - 13:36

Pap En Mam:

het is zondagmorgen en de bek vol van TOUR FOR LIFE
    wij zitten steeds op het bloc van es,leuke verhalen,tranen in onze ogen

en de berichtjes gaan ook naar Es,zijn die dan overgekomen?
    nu lees ik net dat je gisterenavond ook nog in ether was,harstikke leuk hoor die berichtjes en zijn dan heel dicht bij jullie he en beleven alles mee,toppy

we volgen de route"s per dag,vandaag was het weer goed en jullie hebben de rit al gehad als je dit leest
    kijken alweer uit naar de verhalen van deze dag
    voor morgen ook weer een goede etappe toegewenst
    liefs pap mam en de groetjes aan allemaal