bardonecchia - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Ellen Niewold - WaarBenJij.nu bardonecchia - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Ellen Niewold - WaarBenJij.nu

bardonecchia

Blijf op de hoogte en volg Ellen

29 Augustus 2014 | Italië, Bardonecchia

Aangekomen in Bardonecchia! Goede reis gehad,lekker geslapen nog in de bus. Onderweg nog problemen met een klapperend raamrubber bij de bus van Herbert, maar gelukkig was dat snel opgelost met ducktape! Het is hier mooi,de bergen lijken wel op de dolomieten, onderweg zagen we waarschijnlijk nog de mont blanc, er lag veel sneeuw. Het is hier warm en de lucht is blauw! Het hotel is groot en een enorm doolhof.... Maar het went.. Het eten is wel supergoed en lekker! We hebben 3 kamers a 5 personen. We hebben maar een meiden kamer gemaakt, bedje erbij , we zijn met 6. Ging prima! Nog verschrikkelijk gelachen met verhalen over snurkende mannen, zo herkenbaar! Straks gaan we nog even een rondje omfietsen en de 1e col alvast verkennen!