Voorbereiding! - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Ellen Niewold - WaarBenJij.nu Voorbereiding! - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Ellen Niewold - WaarBenJij.nu

Voorbereiding!

Door: Ellen Niewold

Blijf op de hoogte en volg Ellen

27 Augustus 2014 | Nederland, Julianadorp

Vandaag de laatste voorbereidingen, de GROTE bus opgehaald bij autobedrijf Groet Den Helder. Wat fijn dat zij hun grote bus aan ons beschikbaar stellen! Onze garage staat vol spullen die iedereen bij ons gebracht heeft. Esmée zorgt nog even dat de bus schoon is van binnen en trekt nog even de stofzuiger er doorheen. Theo en Geert pakken de bus in. Er gaan o.a. 8 fietsen in, en voor 11 personen tentjes, luchtbedden, slaapzakken, tassen, rugzakken, sportvoeding, wc papier, 30 zakken XXL chips...... (schijnt in Frankrijk duur te zijn en vies...) een koelkastje, een centrifuge! een partytent, stoelen, reservebanden, etc. etc. Gelukkig pas het er allemaal in, binnen 3 kwartier is de bus ingepakt. De sponsorstickers op de bus en we zijn klaar! Herbert en Thom komen ook nog even langs met hun ingepakte bus, hier zitten 4 fietsen in en ook de nodige bagage. Tjalf en Dieneke rijden met hun mee. Frans, Anouk, Edwin, Merel gaan morgen met het vliegtuig en John, Christine en Ben zijn al in Zwitersland en reizen morgen naar Bardonechhia. Ons hele team (15 personen) komt morgen aan. Wij vertrekken "straks" om 02.00 uur. Hé hé het grote avontuur gaat eindelijk beginnen! We hebben er zin in!

• 27 Augustus 2014 - 21:11

Jan Kater:

Heel veel suc6 mensen!
    Heel knap wat jullie als voorbereiding al voor elkaar hebben gekregen!
    Nu nog effe n paar "colletjes" beklimmen en dat gaan jullie lukken,
    Er zit ook n namaak IS strijder (lees die met die baard) bij jullie in het team die ik ook erg veel suc6 toewens,
    Dat is weer iets waar hij voor gevochten heeft, net als al de bekers die hij met powerlifting heeft binnen gehaald!
    Geert de groeten en spreekjullieweer!
    Gr. Jan Kater

• 27 Augustus 2014 - 21:21

Anja Heijblok:

Voor alle fietsers en begeleiding,heel veel succes en geniet er ook van!