geen internet...... - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Ellen Niewold - WaarBenJij.nu geen internet...... - Reisverslag uit Bardonecchia, Italië van Ellen Niewold - WaarBenJij.nu

geen internet......

Blijf op de hoogte en volg Ellen

31 Augustus 2014 | Italië, Bardonecchia

Wat balen! geen internetverbinding op de campings, telefoon op 3G werkt ook niet......... dus geen verslagen tijdens de tocht te maken. Het is nu maandagavond 8 september en we zijn gisteren gefinisht! Wat een belevenis, het was geweldig!! Ik probeer dag 1 tot en met 8 deze week nog te schrijven want het was zo bijzonder en het begint steeds meer binnen te komen wat we allemaal hebben gedaan.... je leeft 8 dagen in een enorme roes, je bent zo druk met elke dag weer fietsen, voorbereidingen, indrukken. Het is vroeg op staan, half 6, ontbijten 6 uur en om 7 uur starten. Enkele dagen bijna 12 uur later binnen.... Slapen in tentjes maar het eten is goed, wel veel pasta's..... vervelend is de kou 's nachts, vooral de 1e dagen en vaak in de rij staan, voor douchen, 's morgens voor de wc's (als iedereen nog even moet....) Je eet gelletjes maar je p..pt ook gelletjes... en ook in de rij voor het eten. Gelukkig is het elke dag goed weer! En eigenlijk mogen we echt niet klagen... de omstandigheden waaronder de artsen zonder grenzen soms hun hulp verlenen is vaak nog veel erger... en wij hebben hier zelf voor gekozen! Trots dat we met z'n allen hebben bereikt dat wij ze op deze manier kunnen steunen!